Citroën C5 1 varaosat ja lisävarusteet
Varaosat — Citroën C5 1
-
Tyyppi 2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE)Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 03.2001 - 08.2004
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 80Teho [hv] 109Sylinterin tilavuus(cc) 1997Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF)Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 03.2001 - 08.2004
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 100Teho [hv] 136Sylinterin tilavuus(cc) 1997Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi BensiiniPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.2 HDi (DC4HXB, DC4HXE)Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 03.2001 - 08.2004
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 98Teho [hv] 133Sylinterin tilavuus(cc) 2179Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE)Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 03.2001 - 08.2004
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 85Teho [hv] 115Sylinterin tilavuus(cc) 1749Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi BensiiniPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF)Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 03.2001 - 08.2004
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 152Teho [hv] 207Sylinterin tilavuus(cc) 2946Sylinterit 6
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi BensiiniPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 HDi (DCRHYB)Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 03.2001 - 08.2004
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 66Teho [hv] 90Sylinterin tilavuus(cc) 1997Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 HDiVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 03.2001 - 08.2004
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 79Teho [hv] 107Sylinterin tilavuus(cc) 1997Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 16V HPi (DCRLZB)Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 03.2001 - 08.2004
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 103Teho [hv] 140Sylinterin tilavuus(cc) 1997Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi BensiiniPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 3.0 V6 (DCXFXF)Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 05.2001 - 08.2004
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 157Teho [hv] 213Sylinterin tilavuus(cc) 2946Sylinterit 6
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi BensiiniPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 3.0 V6Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 08.2002 - 03.2005
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 154Teho [hv] 210Sylinterin tilavuus(cc) 2946Sylinterit 6
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi BensiiniPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 3.0 Carlsson HPVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 08.2001 - 08.2004
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 173Teho [hv] 235Sylinterin tilavuus(cc) 2946Sylinterit 6
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi BensiiniPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
Auton varaosat muihin CITROËN C5-malleihin:
Tärkeät varaosat Citroën C5 1
Suosituimmat Citroën C5 1 -varaosat: huolto ja korjaus
Suosituimmat rengaskoot Citroën C5 1
Suositut Citroën C5 1 -osat
Citroën C5 1 : parhaat lisävarusteet
CITROËN C5 I Hatchback-autot: tekniset erikoispiirteet, versiot ja varustelutaso
Citroën C5 I (DC_) autot ovat 5-ovisia liftbackeja, joita valmistettiin Euroopassa vuosina 2001-2005. Niiden virallinen ensiesitys tapahtui Paris Motor Show’ssa vuonna 2000. Patentoitu hydro-pneumaattinen jousitus, joka tarjosi äärimmäistä ajomukavuutta, tuli näiden autojen selvästi erottuvaksi ominaisuudeksi. Voit ostaa varaosia Citroën C5 I (DC_) autoon edullisesti verkkosivuiltamme. Tarjoamme laajan valikoiman tuotteita, edullisia hintoja, lukuisia tarjouksia ja nopean toimituksen.
Citroën C5 I (DC_) tekniset ominaisuudet
Citroën C5 I (DC_) autot olivat 4620 mm pitkiä, 1770 mm leveitä ja 1480 mm korkeita. Riippuen versiosta, tavaratilan tilavuus vaihteli 456 ja 1310 litran välillä. Maavara saavutti 150 mm. Auto oli 5-paikkainen ja siinä oli jarrulevyt kaikilla pyörillä.
Brändin hydro-pneumaattinen jousitus oli elektronisesti ohjattu. Se alensi maavaraa korkeissa nopeuksissa pitääkseen ajoneuvon vakaampana ja vähentääkseen sen ilmanvastuskerrointa. Jousitus nosti koria matalissa nopeuksissa, ja ajettaessa huonolaatuisilla teillä, joka takasi ajomukavuutta. Lisäksi hydro-pneumaattisen jousituksen käyttö mahdollisti jonkin matkan kulkemisen kolmella pyörällä, jos neljäs pyörä olisi littana.
Pääversiot
Citroën C5 I (DC_) (2001-2004) liftbackeista tuotettiin noin 20 versiota tuotantovuosien aikana. Kaikki niistä olivat etuvetoisia ja niissä oli bensiini tai dieselmoottorit.
3.0 V6 (207 hp) bensiiniversio oli yksi tehokkaimmista. Sen 6-sylinterinen 24-venttiilinen V-tyyppinen moottori tuotti jopa 285 Nm vääntömomentin. Auto kiihdytti 100 km/h 8.1 sekunnissa. Sen huippunopeus oli 240 km/h. Polttoaineenkulutus oli 13.6 litraa polttoainetta kaupunkiajossa, 9.6 litraa yhdistelmäajossa ja 7.1 litraa maantieajossa. Maksimaalinen kuormitettavuus oli 555 kg.
C5 I (DC_) viimeistelytasot
Seuraavia viimeistelytasoja tarjottiin Citroën C5 I (DC_) liftbackeihin: X, SX, Exclusive, Prestige, Seduction, Essentielle, Difference ja muita.
Exclusive viimeistelytaso oli kaikista kallein. Se sisälsi kaksialueisen ilmastoinnin, pysäköintianturit, etu- ja takasähköikkunat, sadeanturit, etuosan, sivuosan ja pään turvatyynyt, vakaus- ja luistonestojärjestelmiä. Tuulilasinpyyhkijät aktivoitiin automaattisesti sadeanturin signaalista. Sivupeilit olivat lämmitettyjä, sähköllä toimivia ja ne voitiin kokoontaittaa kauko-ohjaamalla. Äänijärjestelmän ohjainpainikkeet asennettiin rattiin. Elektroninen säätö, lämmitys ja nahkakoristelu penkeissä sekä navigaatiojärjestelmässä olivat saatavilla lisämaksua vastaan.