Ford S Max mk2 varaosat ja lisävarusteet
Varaosat — Ford S Max mk2
-
Tyyppi 2.0 TDCiVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 01.2015 - 06.2018
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 110Teho [hv] 150Sylinterin tilavuus(cc) 1997Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 TDCiVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 01.2015 - 06.2018
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 132Teho [hv] 180Sylinterin tilavuus(cc) 1997Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 TDCi 4x4Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 01.2015 - 06.2018
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 132Teho [hv] 180Sylinterin tilavuus(cc) 1997Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 TDCi BI-TurboVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 01.2015 - 06.2018
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 154Teho [hv] 210Sylinterin tilavuus(cc) 1997Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 1.5 EcoBoostVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 01.2015 - 06.2018
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 118Teho [hv] 160Sylinterin tilavuus(cc) 1499Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi BensiiniPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 TDCiVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 01.2015 - 06.2018
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 88Teho [hv] 120Sylinterin tilavuus(cc) 1997Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 EcoBoostVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 01.2015 - ...
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 176Teho [hv] 240Sylinterin tilavuus(cc) 1999Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi BensiiniPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 TDCi 4x4Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 01.2015 - 06.2018
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 110Teho [hv] 150Sylinterin tilavuus(cc) 1997Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 EcoBlueVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 07.2018 - ...
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 140Teho [hv] 190Sylinterin tilavuus(cc) 1995Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 1.5 EcoBoostVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 07.2018 - ...
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 121Teho [hv] 165Sylinterin tilavuus(cc) 1499Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi BensiiniPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 EcoBlueVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 07.2018 - ...
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 110Teho [hv] 150Sylinterin tilavuus(cc) 1995Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 EcoBlue 4x4Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 07.2018 - ...
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 140Teho [hv] 190Sylinterin tilavuus(cc) 1995Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 EcoBlueVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 07.2018 - ...
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 88Teho [hv] 120Sylinterin tilavuus(cc) 1995Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 EcoBlue 4x4Vuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 07.2018 - ...
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 110Teho [hv] 150Sylinterin tilavuus(cc) 1995Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.0 EcoBlue BI-TurboVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 07.2018 - ...
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 176Teho [hv] 240Sylinterin tilavuus(cc) 1995Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi DieselPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
-
Tyyppi 2.5 FHEVVuosi ((keneltä) - kenelle/lähettäjä-saaja): 07.2021 - ...
-
Korin tyyppiKäytön tyyppi
-
Teho [kW] 140Teho [hv] 190Sylinterin tilavuus(cc) 2488Sylinterit 4
-
Venttiilit polttokammiota kohdenMoottorin typpiVoimansiirto ---
-
Polttoaineen tyyppi Bensiini/sähköhybridiPolttoaineen syöttö ...Jarrujärjestelmä ...
Auton varaosat muihin FORD S-MAX-malleihin:
Myös seuraaville Ford-malleille:
Tärkeät varaosat Ford S Max mk2
Suosituimmat Ford S Max mk2 -varaosat: huolto ja korjaus
Suosituimmat rengaskoot Ford S Max mk2
Suositut Ford S Max mk2 -osat
Ford S Max mk2 : parhaat lisävarusteet
FORD S-Max Mk2 (CJ)-autot: tekniset erikoispiirteet, versiot ja varustelutaso
Ford S-Max Mk2 autot ovat toinen sukupolvi 5- ja 7-paikkaisia tila-autoja, joita on tuotettu vuodesta 2015 nykyhetkeen asti. Ne esiteltiin yleisölle ensimmäisen kerran vuotta aikaisemmin, kuin sarjan tuotanto alkoi - vuoden 2014 Paris Motor Show’ssa. Auton ulkonäöstä tuli vieläkin urheilullisempi ja modernimpi. Se rakennettiin uudelle CD4 alustalle. Teknisen varustelun listaa laajennettiin merkittävästi verrattuna edeltäjään. Voit ostaa varaosia Ford S-Max Mk2 malliin verkkokaupastamme. Tulet löytämään laajan valikoiman komponentteja ja kulutustavaroita näitä ja muita autoja varten katalogistamme: moottoreista tuulilasinpyyhkijän sulkiin.
Ford S-Max Mk2 tekniset ominaisuudet
Pituus, leveys ja korkeus mallissa ovat 4,796 mm, 1,916 mm ja 1,655 mm vastaavasti. Tavaratilan kapasiteetti vaihtelee 285 ja 2,020 litran välillä. Auton sisustaa modernisoitiin merkittävästi. Esimerkiksi penkkien selkänojista tuli ohuemmat, joka mahdollisti suuremman jalkatilan matkustajille.
Erinomainen käsittely on kiistaton näiden autojen etu. Ne reagoivat ohjauskomentoihin nopeasti ja tarkasti suurimmaksi osaksi innovatiivisen Active Nibble Control järjestelmä takia, sekä mukautuvan ohjaustelineen kanssa vaihtelevalla suhteella. Jäähdyttimen säleikkö aktiivisilla sulkijoilla säätää ilmavirtaa moottoriin sulkemalla sulkijat, jos tarvittavaa. Tämä auttaa moottorin nopeampaa lämpenemistä ja parantelee ajoneuvon aerodynamiikkaa.
Pääversiot
8 Ford S-Max Mk2 (2015-nykyhetki) versiota on julkaistu sen paljastamisesta; suurin osa niistä on dieselkäyttöisiä. Ensimmäistä kertaa ikinä tälle mallille, jotkut versiot ovat nelivetoisia. Kaikki versiot manuaalisella tai automatisoidulla manuaalisella vaihteistolla omaavat Start-Stop järjestelmän, joka vähentää polttoaineenkulutusta ja haitallisia päästöjä.
Dieselversio 2.0 TDCi Duratorq on yksi suosituimmista. Sen 180 hevosvoimainen moottori tuottaa 400 Nm vääntömomentin. Turboahdin ja yhteispaineruiskutus parantavat tila-auton dynamiikkaa ja polttoainetehokkuutta. Versio kiihdyttää 100 km/h 9.5 sekunnissa. Sen huippunopeus on 208 km/h. Polttoaineenkulutus on hyvin alhainen: 4.9 litraa taajama-ajossa, 5.4 litraa yhdistelmäajossa ja 6.1 litraa kaupunkiajossa. Auto voi kuljettaa jopa 762 kg lastia.
S-Max Mk2 viimeistelytasot
Useat viimeistelytasot tarjottiin Ford S-Max Mk2 tila-autoille: Trend, Titanium, Vignale ja ST-Line.
Auto Vignale viimeistelytasossa (rikkain) sisälsi kattoluukun sähköisellä kaihtimella, lämmitetyn ratin, lämmitetyt penkit useilla säätämisen asennoilla ja hierontatoiminnon. Sähköinen takaluukku avautuu itsestään, kun jalkaa heilutetaan takapuskurin keskiosan alla - erittäin kätevä ominaisuus jos kätesi ovat täynnä. Monimuotoiset etupenkit sisäänrakennetuilla pneumaattisilla tyynyillä toivat erinomaisen tuen ja mukavuuden koko matkan ajaksi.